2010. június 21., hétfő

3.Fejezet: Quilute Legendák :pq:

Délután négy óra volt.
Jakkel a nappaliban ültünk egymás mellett és mereven magunk elé bámultunk.
Ronny a kosárjában feküdt és az arcunkat fürkészte barna szemeivel.
-Jake...-Néztem Jakere.-Még soha nem meséltél a falkáról...Mármint a falka társaidról.-Mondtam.-És a legendák?!Indiánok vagytok...Biztos van valami ősi legenda vagy ilyesmi...
-Hát az Alpha Sam Uley...Ő változott át legelőször.Amúgy Én lennék az Alpha az ősök miatt...de mivel Ő hamarabb változott át...A Béta Én vagyok.Mondhatnám úgy is"Az Alpha Jobbkeze".A Gamma, azaz az utánam következő farkas az Paul Ryan.Ő rendkívül forrófejű...Tudod?!Előbb üt aztán kérdez...Aztán jön Jared Costa és Embry Call...Ők a legfiatalabbak.-Mondta.
-Samről már hallottam asszem...-Mondtam.-És a legendák?-Vontam fel a szemöldökömet.
-Milyen legendára vagy kíváncsi?-Dőlt hátra.
-Például...A...Bevésődéssel kapcsolatosakkal!...Magyarázd el a dolgokat.-Dőltem én is hátra.
-A Bevésődés annyit tesz, mint az első látásra szerelem, csak sokkal erősebb és jobb annál.Így találjuk meg a párunkat...Akkor olyan nekünk mint ha a lelkünk elveszett felét találnánk meg...Hogy megértsd...Mi azért születtünk meg, hogy veletek legyünk.-Mondta.
-Óóh...Ez annyira cukin hangzik!-Mosolyodtam el.
-És...Állítólag amikor a Bevésődöttek előszörváltanak csókot...akkor a testük egybeforr.Ha az egyikkel baj történik azt megérzi a másik...Két test-egy lélek lesznek.-Mondta.
-Hm...És Te hiszel ebben?-Kérdeztem.
-Hát...Még nem próbáltam.-Vont vállat.
-Jaj de bolond vagy!-Mosolyodtam el majd magamhoz húztam és megcsókoltam...
Karjai szoros övként fonódtak csípőmre.Bőre most forróbb volt mint bármikor...Testünk egybeforrt.Úgy éreztem mintha egy tornádó söpört volna keresztül rajtam.A lelkem kitisztult.Csak Ő volt és Én.Magamba fogadtam a múltját, a jelenjét, s a jövőjét...
Aztán ajkaink elszakadtak egymástól...
-Attól trtok a Quilute legendák igazak...-Mosolyodtam el.-Én...Szeretlek Jake!-Megöleltem.
Szorosan magához vont.Aztán felkapott, mintha csak egy kiló lennék és az ölébe ültetett.
-Én is Téged.-Mondta majd ismét megcsókolt.De ez nem az előbbi lágy és érzékeny csók volt...Sokkal inkább vágytól fűtött és követelőző...
Aztán ismét elkülönültek ajkaink...Hatalmas, izmos mellkasára hajtottam a fejemet.
Az eddigi tizennyolc évem alatt nem mondtam ilyet, de én: Tiszta Szívemből Szerettem Jacob Blacket!
Úgy maradtunk, amíg nem csengettek.
Mentem ajtót nyitni.
-Szia!-Köszönt rám egy barna hajú, arany szemű lány.
-Szia...Segíthetek valamiben?-Mosolyogtam rá.
-Öhm...Jaket keresem...Az apja, Billy azt mondta hogy itt van Nálad.-Mondta.
-Szia Bella!-Lépett mellém Jake.-Mi járatban?-Kérdezte.
-Hát...Csak gondoltam átugrok beszélgetni...vagy ilyenek...Edward és a család Olaszországba mentek a Vol...-Kezdett bele majd Rám nézett.
-Mindent tudok rólatok is Bella...Nyugi!-Mondtam.-Gyere be!-Tártam ki az ajtót.
-Kösz...-Jött be Bella.-De honnan...
-Jake Lenyomata vagyok...A nevem Kelly Rewards.És...egy angyal vagyok.Vagyis mostmár csak félig.-Mondtam egyszerűen.
-Angyal?!-Kérdezett vissza Bella.
-Igen.-Bólogattam.-Te pedig, Isabella Swan Cullen...vámpír vagy.A Cullen családdal együtt...Ugye?-Mosolyogtam rá.Leültünk a nappaliban.
-Igen...De nem félsz?-Kérdezte.
-A-a...Nem vagyok ilyedős fajta.-Ráztam meg a fejemet.
-Uh...Látom van kutyád...Akkor szólok majd a srácoknak hogy egy Fekete-fehér foltos Borden Collie-ra ne vadásszanak...-Mondta.
-Jól is teszitek...Ronny az egyetlen családtagom.-Mondtam.
-És...Amúgy tudsz valamit a képességeinkről is?-Váltott témát.
-Nem...Ez kimaradt...-Néztem Jakere.
-Hát...Nekem elég érdekes képességem van.A neve "Pajzs"...Annyit tesz hogy egy olyan pajzsot tudok kivetíteni a szeretteimre...és akikre csak akarok.Ezzel meggátolva a fizikai és elmei támadásokat.Aztán...Edward, a férjem...Ő belátt mindenki gondolataiba.Csak az enyémeimbe nem.És Alice, Edward húga, ő látja a jövőt...látomások és képek.De ez nagyon változó.A történésektől függ...És a végére ott van Jasper.Alice párja.Ő manipulálni tudja az emberek és az állatok érzelmeit.-Zárta le a témát.
-Azta!Ez tök buli!-Mondtam.
-Az.-Mosolyodott el Bella.-És a gyorsaságunk, az erőnk...Fantasztikus.
-És a...szemetek?Miért ilyen színű?-Kérdeztem félénken.
-Tudod...Mi állati véren élünk.Ezért ilyen színű a szemünk.Az egész Cullen család állati véren ér...De vannak még más vámpírok.Őket is a szemükről lehet felismerni.Az Ő szemük vérvörös.-Bólintott Bella.-Ja...És remek a látásunk, hallásunk, szaglásunk...És zajtalanul mozgunk.-Mondta.Ekkor megcsörrent a mobilja.-Edward az.Megjöttek.-Mondta majd felállt.-Örülök, hogy megismerhettelek, Kelly!Remélem találkozunk még!-Mosolygott rám majd ott sem volt.
-De kedves...Nem gondoltam volna ezt egy vámpírról.-Mondtam Jakenek.
-Az egész Cullen család kedves.Főleg Alice...Be nem áll a szája.-Mosolygott rám Jake.-Rosalie viszont...Brr-Borzongott meg.-Nagyon útálja az embereket.Bellát is nagyon nehezen fogadta el.
Aztán még annyit-de annyit beszélgettünk a farkasokról, a vámpírokról és a Bevésődésről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése