2010. június 22., kedd

4.Fejezet: Mozi délután

Másnap reggel érdekes zajokra keltem.Ronny játékos ugatása, suttogó hangok és apró nevetések.
Kinyitottam a szememet.Majd lassan felültem.Jake ismét a kanapén ült és Ronnyval játszott.
-Mostantól te keltessz majd minden nap?-Mosolyogtam rá.
-Ha gondolod...Ronnyval kijövünk, úgyhogy beenged a házba...az ajtón keresztül is.-Ült le az ágyam szélére Jake.
-Hm...Ennek örülök!-Mosolyodtam el majd egy lágy csókot nyomtam puha, hívogató ajkaira.
-Én is...-Mondta.
-Megyek lezuhanyzok, rendbe szedem magam és felöltözök.-Álltam fel.
-Ooké.-Bólintott Jake.-Addig én játszom Ronny kutyussal!-Mondta kaján vigyorral és a kanapén fekvő kutyusnak dobott egy párnát.
-Csak finoman!Ő nem egy óriás farkas!-Mondtam majd eltűntem ruháimmal a kezemben a fürdőben...
Húsz percig tartott minden.Zuhanyzás, hajvasalás, sminkelés, felöltözés.
-Kész vagyok.-Libbentem be a szobába.
-Csini...mint mindig!-Mosolygott rám Jake.
-Éhes vagy?...Jössz velem le...csinálok kaját.-Néztem fel rá.
-Ja...-Bólintott majd hárman lementünk.
Gyorsan megetettem Ronnyt és a sütőbe tettem néhány szendvicset reggelire...melegszendvics =) .
A reggelit jóízűen elfogyasztottuk majd elmosogattam.
-Na és ma ma mit fogunk csinálni?-Ültem fel a konyhapultra.
-Nem t'om.Mit szeretnél?-Kérdezte Jake.
-Például...Mit szólnál hozzá...ha megnéznénk valami jó kis filmet...popcorn, chips és kóla mellett?-Néztem rá.
-Remek!A mai program megoldva.-Csapta össze a tenyerét.
-Király!-Ugrottam le a pultról.
Két csomag popcorn és két csomag chips elég is lesz...
A chipset egy tálba öntöttem a popcornt meg elkészítettem.A kólát és a poharakat átvittem a nappaliba, a plazmához.
Jake is átjött a nappaliba és leült a kényelmes kanapéra.
-Mit nézzünk?-Kérdeztem.
-Mid van?-Kérdezte.-Valami...horror...vagy akció?
-Hm...A Serloc Holmes-t láttad már?...2009-es film...-Lebegtettem meg előtte a DVD tokot.
-Öhm...Nem...Az király lesz...-Mondta.
Betettem a filmet és Jake mellé ültem.Átölelt és magához húzott.Úgy néztük a filmet.A film játékideje két óra volt.
Azalatt nemigen figyeltem a filmet...inkább gondolkodtam.
Még azt sem vettem észre, hogy a filmnek vége lett.
-Hé minden oké, Kelly?-Kérdezte Jake.
-Ja...Igen.Bocsi csak...elgondolkoztam...-Bólintottam.
Majd odamentem és kivettem a filmet a lejátszóból.
-Na...és most mit csináljunk?...Még csak négy óra...-Sóhajtottam.
-Nem tudom...-Állt fel Jake majd odajött hozzám.
-Hm...nekem lenne egy-két tervem...-Mondtam ördögi vigyorral az arcomon.Majd karjaimat Jake nyakába fűztem.
-Te jó ég...Te gondolat olvasó is vagy?-Kérdezte Jake döbbenten.Majd elmosolyodott és megcsókolt.
-Még bármi kiderülhet...-Mondtam.Jake bele mosolygott a csókunkba majd karjait körém fonta.
Kezei derekamról lecsúsztak a fenekemre.Majd felkapott...A lábaimat dereka köré csavartam.Így indultunk el felfelé...a szobámba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése